Gratis ophalen en retourneren in de winkel | Gratis shipping bij besteding van €75 of meer.

THE REVENGE

 

BESTELLEN

 

*Hoe weet ik of een online artikel ook in de winkel op voorraad is?

Artikelen die online staan zijn in de winkel te verkrijgen en -met uitzondering van enkele merken- andersom ook. De voorraad van de webshop wordt automatisch bijgehouden, zodat jij altijd de actuele voorraad ziet als je aan het shoppen bent.

 

* Is het veilig om te betalen via de webshop?

Nu kunnen we een heel ingewikkeld verhaal vertellen over Secure Sockets Layers en HTTPS enzo. Eigenlijk is het heel simpel. Tijdens het bestelproces zie je in de browser helemaal links een afbeelding van een slotje en begint de url van de website met “https”. Dit betekent: You’re safe...Shop some more.

 

* Ik.wil.dit.artikel.nu.. Hoe krijg ik het zo snel mogelijk in handen?!

Allright, je bent klaar om te bestellen. Dit kan heel makkelijk, let op:

Stap 1: Verzamel alles wat je wilt hebben in de ‘in shoppingbag’.

Stap 2: Klik op ‘afrekenen’.

Stap 3: Kies een betaalwijze en vul eventueel een kortingscode in.

Stap 4: Maak je bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken

 

* Ik heb op ‘bestelling versturen’ geklikt, maar wil nog iets bestellen, kan dit?

Helaas kun je na de bestelling geen extra zaken toevoegen. Als je nog iets wilt nabestellen, stuur dan een e-mail (neee, niet even snel bellen), maar mailen naar webshop@therevenge.nl en dan kunnen we je vast verder helpen. Je kunt ook eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen met het ontbrekende artikel. Nog een ronde shoppen dus, heel zwaar leven heb je dan hoor!

 

* Vol verwachting klopt mijn haaaaart, hoe lang moet ik wachten tot mijn bestelling er is?

We versturen je bestelling altijd zo snel mogelijk naar het door jou opgegeven adres op. Normaliter kun je je bestelling dus binnen 2 - 4 werkdagen in je brievenbus verwachten. Nog even geduld dus :). Als je ervoor gekozen hebt om je bestelling in de winkel op te halen, wacht dan nog even een e-mail van ons af waarin we aangeven dat het voor je klaar ligt.

 

* Zijn er kosten verbonden aan de verzending?

Yep, slechts €4,95. Bestel je voor meer dan €75, dan nemen wij de verzendkosten helemaal voor onze rekening. Netjes toch?

 

* OK, ik heb besteld en ik kan niet wachten; wat is de status van mijn order?

We versturen je bestelling altijd zo snel mogelijk naar het door jou opgegeven adres op. Normaliter kun je je bestelling dus binnen 2 - 4 werkdagen in je brievenbus verwachten. Nog even geduld dus :). Als je ervoor gekozen hebt om je bestelling in de winkel op te halen, wacht dan nog even een e-mail van ons af waarin we aangegeven dat het voor je klaar ligt.

 

* Kan ik mijn bestelling annuleren?

Oh but why? Oh, ok.. wees snel, je kunt je bestelling annuleren tot het moment dat wij het pakket verstuurd hebben. Het geld storten we binnen 14 dagen retour via het betaalmiddel waarmee je online afgerekend hebt. Je kunt ook kiezen voor een voucher ter waarde van 105% van de bestellingswaarde.

 

105% van de bestellingswaarde?

Je leest het goed. Als je je bestelling annuleert of retourneert kun je ervoor kiezen het geld retour te krijgen of je kunt ervoor kiezen een voucher van ons te ontvangen ter waarde van het bedrag van de bestelling + 5% extra tegoed om te besteden bij je volgende aankoop.

 

'Ophalen' ingevuld, maar liever per post ontvangen?

Laat dit ons zo snel mogelijk weten! We maken het pakket alsnog verzendklaar voor je.

 

Bestelling onder €75,-

We brengen voor de extra handelingen € 10,00 administratiekosten in rekening, naast de verzendkosten a € 4,95.

 

Bestelling vanaf €75,-

We brengen voor de extra handelingen € 10,00 administratiekosten in rekening.

 

Na ontvangst van het bedrag voor de verzend- en administratiekosten sturen wij het pakket op naar het opgegeven adres.

 

* Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, what’s up?

Zodra je bestelling verzonden is, sturen wij jou hier een e-mail over met een track & tracecode, zodat je de bezorging kan volgen. Check dit eerst even, mogelijk is je vraag dan al beantwoord.

Mocht dat niet zo zijn, neem dan even contact met ons op via het contactformulier die je onderaan elke pagina vindt. Je kunt ons ook per e-mail bereiken via webshop@therevenge.nl. We kijken zo snel mogelijk wat we voor je kunnen doen, in ieder geval ontvang je binnen 24 uur een reactie. Je helpt ons door je ordernummer mee te sturen, zodat we je bestelling er snel bij kunnen pakken.

 

* Ik wil de artikelen graag ophalen in de winkel. Hoe weet ik dat ze voor me klaarliggen?

We vinden het leuk dat je bij ons in de winkel komt om je bestelling op te halen. Nadat je hebt besteld ontvang je eerst de orderbevestiging. Je ontvangt daarna nog een e-mail van ons als je bestelling voor je klaarligt.

 

* Bestelling is binnen! Maar er ontbreken artikelen in mijn pakket..

Bummer! Stuur een email naar webshop@therevenge.nl onder vermelding van je ordernummer en welke artikelen ontbreken. We lossen het z.s.m. voor je op. Sawry….

 

* Kan ik een kadobon kopen?

In de winkel op de Voorstraat kun je de one & only Revenge giftcard kopen. De kadobon kun je zowel online als in de winkel besteden. Je kunt het bedrag in delen besteden. De kadobonnen gaan we op termijn ook online verkopen. Als je hiervan op de hoogte gehouden wilt worden, stuur een e-mail naar webshop@therevenge.nl.

 

Tevens verkopen wij Fashion Cheques in de winkel. Deze zijn vooralsnog ook alleen in de winkel op de Voorstraat te besteden.

 

* Kan ik ook gewoon een stenen winkel instappen om artikelen aan te schaffen of verkopen jullie alleen online?

Je kunt bij ons vanuit je luie stoel via www.therevenge.nl alles wat je wilt bij elkaar graaien en in de virtuele winkelmand stoppen. Maar het is net zo leuk om in de winkel langs te komen. We zitten op Voorstraat 6 in Utrecht!

 

BETALEN

* Hoe kan ik betalen in de Revenge webshop?

Dat kan op maar liefst 3 manieren: iDeal, Paypal én creditcard. En voila, wij nemen ook de kosten voor het gebruik van deze betaalmethoden helemaal voor onze rekening.

 

* Is het veilig om te betalen via de webshop?

Nu kunnen we een heel ingewikkeld verhaal vertellen over Secure Sockets Layers en HTTPS enzo. Eigenlijk is het heel simpel. Tijdens het bestelproces zie je in de browser helemaal links een afbeelding van een slotje en begint de url van de website met “https”. Dit betekent: You’re safe...Shop some more.

 

RETOURNEREN

* Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wil je jouw bestelling terugbrengen omdat je niet tevreden bent? Dat kan kosteloos in de Revenge winkel aan de Voorstraat 6 in Utrecht of stuur de bestelling goed ingepakt (kosten voor koper) binnen 14 dagen retour naar:

Revenge Webshop

T.a.v. Retouradministratie

Voorstraat 6


3512 AM Utrecht

Vergeet niet het herroepingsformulier bij te voegen! Klik op deze link om het formulier te downloaden.

 

* Kan ik een artikel ook ruilen?

Ja, stuur ons een email met welke artikelen je wilt ruilen en zodra de te ruilen artikelen retour zijn (en eventuele extra verzenkosten ontvangen zijn) sturen we het gewenste artikel terug. Uiteraard mits op voorraad.

 

* Kan ik een sales item retourneren?

Ja! Dat kan kosteloos in de Revenge winkel aan de Voorstraat 6 in Utrecht of stuur de bestelling goed ingepakt (kosten voor koper) binnen 14 dagen retour naar:

Revenge Webshop

T.a.v. Retouradministratie

Voorstraat 6


3512 AM Utrecht

Vergeet niet het herroepingsformulier bij te voegen!

 

* Wanneer ontvang ik het geld terug? 

Binnen 14 dagen nadat wij het artikel ontvangen hebben, crediteren wij het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel op je rekening, ook als je je bestelling retourneert in de winkel.

 

* Ik heb het bedrag van mijn retour gestuurde artikelen nog niet ontvangen.

Nadat je je artikelen retour gestuurd hebt (in de winkel of per post), ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Binnen 14 dagen storten wij het bedrag terug op je bankrekeningnummer. Mocht je dus na 14 dagen het bedrag nog niet terug zien op je rekening, neem dan even contact met ons op via webshop@therevenge.nl of het contactformulier.

 

* Ik heb te weinig geld terugbetaald gekregen voor de artikelen die ik geretourneerd heb.

Oeps, stuur ons een email (webshop@therevenge.nl) onder vermelding van je ordernummer en welke artikelen je retour gestuurd hebt en welke bedrag je hiervoor hebt ontvangen door middel van een kopie van je bankafschrift. Wij geven je binnen 24 uur onze reactie!

 

* Ik heb mijn verzendkosten niet terug gekregen na het retourneren van mijn artikelen.

Wanneer je alle artikelen retour stuurt ontvang je de verzendkosten van de heenzending (€ 4,95) terug. De verzendkosten die je maakt als je artikelen terugstuurt (tot € 6,95) worden niet vergoed. Wil je geld uitsparen, dan kun je de artikelen altijd kosteloos terugbrengen in de winkel.

 

* Hoe kan ik de artikelen het beste terugzenden? 

Het aller aller fijnst is het als je de artikelen in de originele verpakking aan ons retourneert. Mocht dit niet kunnen, verpak het geheel dan in ieder geval zo goed mogelijk. Zorg er ook voor dat de prijskaart, of -sticker er nog op zit, anders kunnen wij de terugzending helaas niet accepteren. Uiteraard kun je het artikel even passen, net zo als je dit in de winkel zou doen. Mochten artikelen echter gebruikssporen hebben, dan worden we heel streng en nemen we de artikelen niet retour.

 

* Kan ik een artikel direct omruilen als ik het in de fysieke winkel op de Voorstraat retourneer?

Direct omruilen voor een ander artikel kan helaas niet. Maar je kan het artikel dat je online hebt gekocht wel retourneren in de winkel. Het bedrag dat je van ons terug krijgt, krijg je binnen 14 dagen op je rekening gestort. Je kan er vervolgens voor kiezen om je nieuwe aankoop in de winkel aan te schaffen of online. Als je hetzelfde artikel wenst te hebben in een andere maat, dan kun je deze wel direct meenemen. Mits wij per e-mail hebben aangegeven deze voor je klaargelegd te hebben, stuur dus altijd even een e-mail naar webshop@therevenge.nl!

 

CONTACT

* Ik had een account bij The Revenge webshop. Waar is dat gebleven?

Met het overgaan naar de nieuwe website hebben we de optie om een account aan te maken achterwege gelaten. Voel je niet getreurd als je heel erg aan je account was gehecht, we zullen het bij voldoende interesse in de toekomst mogelijk weer aanbieden. Alle ingevulde informatie die je destijds ingevuld hebt, bewaren we zorgvuldig en worden uiteraard niet aan derden verstrekt. We blijven je wel zo nu en dan verrassen met een leuke aanbieding, zoals je dit gewend bent van ons.

 

* Revenge is leuk! Hoe blijf ik met jullie in contact?

:). We houden ook graag contact met jou. Dat kan op de volgende manieren:

We kunnen je op de hoogte houden van leuke acties en kortingen via onze nieuwsbrief. Of volg onze avonturen via Facebook, Instagram, Pinterest of ons blog.

 

* Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

:( In elke nieuwsbrief is een link opgenomen, waarmee je je direct kunt uitschrijven van onze nieuwsbrief. We vinden het wel jammer, dus laat ons graag weten wat je reden is (wordt bij het uitschrijven gevraagd).

Je kunt ook een email sturen naar nieuwsbrief@therevenge.nl en wij halen je uit onze mailinglijst.

 

* Grrrrr, het lukt me niet..! Help!

Ok, ok neem eerst even diep adem, het komt goed! Voordat je op hoge poten opbelt, kijk eens of je vraag bij de Veel Gestelde Vragen staat. Misschien is dat al genoeg om je weer op weg te helpen. Je kunt verder altijd even een e-mail sturen aan onze klantenservice via webshop@therevenge.nl of via het contactformulier. Wij beantwoorden je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 24 uur. Wil je toch liever telefonisch contact met onze klantenservice, bel op werkdagen tussen 11:00– 17:00 uur naar 030 210 20 39.

 

* Als ik een bestelling bij jullie plaats, krijg ik dan automatisch de nieuwsbrief?

Nope, dat mag helemaal niet en wij zijn daar heel braaf in. Het is wel leuk om op onze mailinglijst te staan. We houden je dan automatisch ongeveer 1x per maand op de hoogte van toffe acties en kortingen! Je kunt je aanmelden via de nieuwsbriefbalk rechts onderaan elke pagina op de website. Klik na het invoeren van je e-mailadres op JA!. Je ontvangt een e-mailtje waarin je je aanmelding nog moet bevestigen. Ja, we weten het… Maar de privacywet stelt dat je heel expliciet toestemming moet geven, voordat wij jou leuks mogen sturen.

 

 

OVERIGE INFORMATIE

* Waar kan ik de algemene voorwaarden lezen?

Je kunt de algemene voorwaarden lezen onder het kopje algemene voorwaarden onderaan elke pagina op de website. Of klik hier. Je kunt het document ook opslaan, mocht je dit om wat voor reden dan ook aantrekkelijk vinden.

 

* Wat is een cookie en waarvoor gebruiken jullie dit?

Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel wij als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Met behulp van cookies zorgen wij er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. We maken het surfen op onze website dus makkelijker voor je en kunnen cookies gebruiken om jou persoonlijke aanbiedingen te sturen.

 

* Ik heb geen zin in cookies, hoe kan ik me hiervoor afmelden?

Instructies voor het aanpassen van de instellingen van de browser vind je onder "Help" in de toolbar van de meeste browsers.

 

* Is je vraag nog niet beantwoord?

Okay, dus je hebt alle informatie gelezen en je hebt nog een vraag??? Wow, neem a.u.b. direct even contact op, want dan zijn wij heel benieuwd wat je wilt weten! webshop@therevenge.nl en we zullen je binnen 24 uur een reactie geven.